Carlsson lyckorna AB

Carlsson Lyckorna AB bedriver konsultation inom företagsledning, marknadsföring och försäljning. Ofta har mina uppdrag anknytning till varumärkesfrågor och hållbarhet som hör intimt ihop.

De flesta företag som har möjlighet bör avsätta tid eller medel till att ge stöd till föreningar – föreningslivet är en grundbult i Sveriges sociala kitt. Inte minst fyller de en viktig funktion i att fostra barn och ungdom till engagerade, respekterande och sociala individer.

I ett lokalt Ljungskile perspektiv är LSK den förening som sannolikt utför den största insatsen för att ge samhällets ungdomar en meningsfull fritid. Utan det stöd som nästan uteslutande kommer från privatpersoner och företag genomideella insatser eller pengar så finns inte denna verksamhet- det är vårt skäl att stödja LSK. LSK har dessutom bidragit till att Ljungskile erhållit en positiv bild genom sina sportsliga framgångar.

Vi tycker att idrottsföreningar har de bästa förutsättningar att bidra genom att utbilda ungdomar till sociala individer och allmänt bidra till ett intressant utbud som medlem, ideell resurs eller aktiv utövare för invånare i en ort. Utvecklas dessutom föreningen till ett varumärke vi är stolta över – som LSK får vi ett mervärde för orten.

cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail